lördag 14 februari 2009

Idag är en ny dag ...

Idag ska jag åka till malmö, besöka mamma och träffa min syster igen. *lycklig dans*
Jag undra sa flundra om jag inte skall lägga upp en profil på dom båda. *hmmm*
Äh dom har nog inget imot det.




Linn:




Ålder: 20 år gammal.


Gillar: Sina kompisar, sitt jobb, sin familj och sin stad.


Ogillar: Tomater, ägg m.m


Dåliga vanor: Petig med maten, slarvig med sina saker och vädligt fummlig.


Bra vanor: Hon plockar i alla fall upp det hon tappar, hon är väldigt älskvärd och hon är där för en när man behöver henne som mest.


Hon är: Älskad, rolig, rar, smart, kapabel och Min syster.


Status Just Nu : Studerar på Uppsalauniversitet på väg till Malmö.




Cecilia:




Ålder: 45 år gammal (snart 46)


Gillar: Laga mat, läsa, skriva, studera och hålla på med sin mobil.

Ogillar: Löngnare, falska o svaga människor får inte glömma ost

Dåliga vanor: Hon röker, hänger med dåligt umgänge, håller på för mycket med sin mobil, maniskt städare och hon älskar att rätta folk när dom säger fel.

Bra Vanor: Hon lär folk omkring henne mycket och är väldigt lärd, Hon är förstående nog för att förstå vilka fel hon gör/har gjort och hon är femenist.

Hon är: Smart, gullig, givmild, söt och Min mamma.

Status Just Nu : Städar antagligen, kanske bakar ..

Inga kommentarer: